A’bad yol çalışmalarından kaynaklanan kazalarda üçüncü | Ahmedabad Haberleri

SinemT

Member
A’bad yol çalışmalarından kaynaklanan kazalarda üçüncü | Ahmedabad HaberleriAHMEDABAD: 2021’de Ahmedabad, yol çalışmaları nedeniyle 201 kaza bildirdi – ülkenin en yüksek üçüncü sayısı – 46 kişinin ölümüne neden oldu. 82’si ağır olmak üzere toplam 135 kişi yaralandı. Şehir ayrıca bir çukur nedeniyle bir kişinin öldüğünü bildirdi. Kanpur, ülkedeki en yüksek kaza olan 542 kaza kaydetti ve onu yol çalışmaları nedeniyle 234 kaza ile Delhi izledi.
Ahmedabad şehri, Bengaluru (dokuz vaka), Chennai (bir), Faridabad (üç), Ghaziabad (18) ve Gwalior’dan (170) daha fazla kaza kaydetti.
Nüfusu bir milyonu aşan Gujarat, Rajkot, Surat ve Vadodara’da devam eden yol çalışmaları nedeniyle sıfır vaka var.
Gujarat, 154 kişinin hayatını kaybettiği ve 321 kişinin yaralandığı bu tür 409 kaza kaydetti. Devlet, devam eden yol çalışmaları veya yol çalışmalarından kaynaklanan kazalar açısından ülkede 6. sırada yer aldı. Çukurlardan kaynaklanan sekiz kazada beş kişi öldü.
Eski bir belediye komiser yardımcısı şunları söyledi: “Kentte kanalizasyon veya içme suyu hatlarıyla ilgili çalışmalar her zaman devam ediyor. Genellikle müteahhit, onarımdan sonra yolu düzgün bir şekilde kaplamaz ve bu da genellikle kazalara yol açar.”
DyMC, işin çoğunun gündüz yapıldığını ve insanların yolun yalnızca bir tarafını kullanmak zorunda kaldığını söyleyerek devam etti.
Trafik uzmanı Amit Khatri, kentte son yıllarda metro projesi ve yol genişletme çalışmalarının devam ettiğini söyledi.
Ayrıca muson mevsiminde yollar ciddi şekilde zarar görmektedir. Bu da trafik kazalarında artışa neden oldu. Khatri, “Yol kenarına bırakılan molozlar genellikle savrulma kazalarına yol açıyor” diyor.
Kıdemli bir RTO yetkilisi, istişare toplantılarında bile enkazın onarım çalışmaları tamamlandıktan hemen sonra kaldırılması gerektiğine her zaman dikkat çekildiğini, ancak koordinasyondaki boşlukların enkazın birkaç gün yolda kalması anlamına geldiğini söyledi. Ancak muson nedeniyle bozuk yollar daha çok kazaya neden oluyor dedi.
Gujarat Yol Güvenliği Otoritesi Yol Güvenliği Baş Komiseri Lalit Padaliya şunları söyledi: “Karayollarında, yol saptırmalarına ilişkin talimatlar sahadan yaklaşık 500 metre uzağa asılmıştır. Ancak şehirlerde kurallara uyulup uyulmadığını kontrol etmemiz gerekecek. Olmazsa kurallara uygun tabela takmaları talimatını veriyoruz.”