Ahmedabad: RTI radarı iptal edilen uçuşları yakaladı | Ahmedabad Haberleri

SinemT

Member
Ahmedabad: RTI radarı iptal edilen uçuşları yakaladı | Ahmedabad HaberleriAHMEDABAD: Bir adam araba kullanıyordu RTI Soruşturma sonucunda, ailesinin uçuşunun iptal edildiğini iddia ederek biletlerini iptal eden bir havayolu şirketi tarafından tazminata hükmedildi. Ancak RTI bilgileri, uçuşun yolculuğunu başarıyla tamamladığını gösteriyordu. Bir tüketici komitesi, havayolunun beş kişilik aileye tazminat ödemesini emretti.
Söz konusu yolcular, ikinci kez bir uçuş iptali yaşadıklarından, normalde insanların yapacağından daha derine indiler. İlk vaka Covid-19 karantinası sırasında meydana geldi.
bu Tüketici Uyuşmazlıkları İtiraz Komitesi, Ahmedabad (kırsal), havayolunun eylemini kötü hizmet ve haksız ticari uygulamalar olarak değerlendirdi. 9 Aralık’ta komisyon, havayolunun beş yolcunun her birine 7.000 Rs tazminat ödemesine karar verdi – taciz için 5.000 Rs ve yasal masraflar için 2.000 Rs. Bu, havayolu tarafından zaten sağlanan geri ödemeye ek olarak yapıldı.
Olayın detaylarına göre; Arvindkumar Chaurasiya ve ailesinden dördü 7 Mayıs 2020’de Varanasi’ye uçmak zorunda kaldı. Chaurasia kalkış tarihinden iki ay önce Go First uçuşunda bilet rezervasyonu. Merkez Mart 2020’de bir tecrit uyguladığı için o sırada seyahat mümkün değildi. Chaurasiya geri ödeme istedi, ancak havayolu talebi reddetti ve bunun yerine başka bir yolculuk sözü verdi.
Chaurasiya, Kasım 2020’de Kasım ayındaki bir düğüne katılmak için Varanasi’ye giden bir Go First uçuşunda yine beş bilet rezervasyonu yaptı ve kredi paketini kullandı. Uçuş 24 Kasım 2020 olarak planlandı, ancak Chaurasiya 28 Ekim 2020’de havayolundan uçuş programında bir değişiklik olduğunu bildiren bir e-posta aldı. Daha sonra biletler sebep gösterilmeden iptal edildi. Chaurasiya soruşturma yaptığında, havayolu ona 18.320 Rs iade etti. Hizmetten memnun kalmadı, dava açtı ve aileye sorun çıkardığı için tazminat istedi.
Havayolu, ilk uçuş iptalinin durumu kontrol edemediği için kilitlenme nedeniyle olduğunu ve ikinci iptalin de kontrol edemediği operasyonel sorunlardan kaynaklandığını belirterek davasını savundu.
Ancak Chaurasiya, havayoluna göre iptal edilen 24 Kasım 2020’de Anil Pal adlı bir yolcunun aynı Ahmedabad-Varanasi uçuşunda seyahat ettiğini kanıtlamak için komisyona belgeler sağladı. Havayolunun, düğün sezonu olduğu için ailesinin biletlerini iptal ettiğini ve diğer yolculardan kendisi gibi uçuştan aylar önce rezervasyon yaptıran insanlardan daha fazla para alabileceğini savundu.