Ahmedabad’da her dört kazada bir ölü | Ahmedabad Haberleri

SinemT

Member
Ahmedabad’da her dört kazada bir ölü | Ahmedabad HaberleriAHMEDABAD: Artan araç sayısı ve gıcırdayan yol altyapısı ile sayı artıyor yol kazası Şehirde ölü sayısı artmaya devam etti.
2022’de şehirde 1.446 kaza meydana geldi, 418 kişi öldü veya her dört kazada bir kişi öldü. 2021 itibariyle, şehir 1.195 kaza ve 358 ölüm bildirmişti. Örneğin, 2022’de karayolu ölümlü sayısı 60, kaza sayısı 251 arttı.

Çavuş


Şehrin doğu kesimleri, 2022’de batı kesimlerine göre daha fazla kaza bildirdi. Doğu kesimleri 259 trafik kazası bildirdi kaza ölümler ve batı kesimlerinde 159 bildirildi. Ahmedabad’da şehir trafiği polis, şehrin batı kesimlerinde daha ciddi yaralanmalı kazalar yaşadı.
2022’de batı Ahmedabad 355 ciddi yaralanmalı kaza bildirirken, doğu kesimleri bu tür 281 kaza kaydetti.
Kıdemli trafik polisi memurları, daha yüksek kaza ve ölüm sayısını şehrin sokaklarında artan araç sayısına bağlıyor. 2021’de şehrin sokaklarına 1.19 lakh yeni araç eklendi: 76.394 motosiklet veya scooter, 36.450 araba ve kamyonlar, otomatik çekçekler ve otobüsler dahil 6.523 diğer araç.
Bu sayı, 98.601 motosiklet veya scooter, 44.733 araba ve 10.532 diğer araçla 2022 yılına kadar 1.53 bin araca yükseldi.
Bir trafik polisi, “Araç sayısı artmasına rağmen yol ağında pek bir gelişme yok. Kazaların çoğu aşırı hız, sürüş sırasında güvenlik önlemlerinin alınmaması ve özellikle bozuk yollardan kaynaklanıyor” dedi.
Şehrin doğu kesimlerinde daha fazla karayolu ölümü olduğundan söz eden başka bir trafik polisi, yaya geçitleri ve köprüler gibi altyapı eksikliklerine ve doğudaki kötü yollara işaret etti.
“Ölümlü kazaların büyük bir kısmı, kurbanların yayalar veya iki tekerlekli araçlar olduğu Ring SP’de meydana geldi. Bunun nedeni, doğudaki Ring SP’nin birçok yerde araç kullanmak için güvenli olmamasıdır. SG Road’a gelen yeni üst geçitlerin tam aksine, Ring SP’de doğuda üst geçit yok. Bu, kavşaklarda ağır taşıtların, arabaların ve iki tekerlekli araçların trafiğini karıştırarak kazalara yol açıyor” dedi.
Memur, trafik kazalarındaki ölümlerin büyük ölçüde yayalar veya iki tekerlekli araçlar olduğu NH-48’in Narol-Naroda streçinde durumun aynı olduğunu söyledi.
Doğu kesimlerde de daha fazla fabrika ve daha fazla ağır araç trafiği var. Ölümlü kazalar genellikle ağır vasıtaların karıştığını söyledi.