Ahmedabad’da yoğun sis: 106 uçuş ertelendi, 7 uçuş iptal edildi | Ahmedabad Haberleri

SinemT

Member
Ahmedabad’da yoğun sis: 106 uçuş ertelendi, 7 uçuş iptal edildi | Ahmedabad Haberleri


AHMEDABAD: Dr. ekta Mehra (isim değişti) seyahat etmekti Ahmedabad’dan Chennai’ya vasıtasıyla indigo Operasyonları yürütmek için Airlines Flight 6E-479. Sardar Vallabhbhai Patel International’da dokunaklı bir deneyim (SVPI) dokuz saatlik bir uçuş gecikmesinden sonra havaalanı, sorumluluğu meslektaşlarına devretmesine neden oldu.
Yoğun bir sis örtüsü, havalimanı pistinde görüş mesafesini azaltarak 106 uçuşun kalkış ve varışlarını Pazartesi günü saat 16:00’ya kadar erteledi. “Havaalanına vardığımda o kadar çok sis vardı ki girişi zar zor görebiliyordum. Uçağımın rötar yapacağını anladım.
Ameliyatlarım öğlen planlandı, bu yüzden tampon zamanım vardı. Ancak, havayollarının yolculara muamelesi ıstıraptan başka bir şey değildi. Uçağım sabah 6:50’de kalkacaktı ve yer ekibi bize 15 ila 20 dakikalık bir gecikme olacağını bildirdi” dedi Mehra.
Ancak yolcular saat 14.00 sıralarında uçağa bindi ve buna rağmen uçak kalkmadı. “Operasyonel gerekçelerle bizi beklettiler. Daha sonra pilotun uçuş saatlerinin dolduğunu ve başka bir pilotu beklememiz gerektiğini söylediler. Belirsizlik nedeniyle ben de dahil olmak üzere bazı yolcular uçaktan indi.”
Jaipur’a yönlendirilen Air Arabia uçağı, iki denemeye rağmen sis nedeniyle havalanamadı. Uçuş sonunda iptal edildi. Toplam operasyonel uçuş sayısının %42’sini temsil eden 106 uçuş rötar yaptığı için yolcuların oturacak yeri yoktu. İç hatlar terminal binası güvenlik odasında kanlı görüntüler yaşandı.
Ayrıca yaklaşık 15 uçuş da yakın havalimanlarına yönlendirildi. Lucknow, Bhubaneshwar, Mumbai, Pune ve Goa’ya yapılan yedi uçuş iptal edildi.
Toplam ertelenen uçuş sayısından yaklaşık 20 gidiş uçuşu en az üç saat rötar yaparken, 18 uçuş bir ila üç saat rötar yaptı. Bazı yolcular hayal kırıklıklarını sosyal medya üzerinden dile getirdi. Mukesh Kochar tweet attı “Ahmedabad havaalanında kaotik manzaralar. Yaşlılar, hastalar ve çocuklar uçağa binmek için uzun süre bekliyor. Yer personelinin hiçbir fikri yok. İçecek servisi yok. İndigo havayolları her gün yeni dipler buluyor.”