Bjp ‘tolis’ şehrin 100 mahallesindeki her evi ziyaret edecek | Allahabad haberleri

AMate

Global Mod
Global Mod
Prayagraj: Bharatiya Janata Partisi (BJP), kentsel yerel seçimler öncesinde uygun seçmenleri ikna etme çabasıyla, Mahila Morcha, Yuva Morcha, Azınlık Morcha, OBC Morcha, Kisan Morcha ve SCST Morcha dahil olmak üzere tüm kanatları konuşlandırdı. şehrin 100 mahallesinin tamamı.
SCST morcha aktivistleri gecekondu mahallelerini takip ederken, genç morcha üyeleri üstlenilen geliştirme çalışmaları hakkında onları bilgilendirmek için gençleri ve öğrencileri hedef alıyor. akıllı şehir misyon. Benzer şekilde, kadın morka aktivistleri kadınlarla etkileşime giriyor, azınlık morka işçileri insanlarla etkileşim kurmak için Müslümanların çoğunlukta olduğu cepleri ziyaret ediyor.
Aslında BJP, akıllı şehir projeleri kapsamında BJP liderliğindeki birlik ve eyalet hükümetinin başarılarını anlatan dört sayfalık özel bir broşür dağıtmak için 2.44 bin evi kapsayacak bir hedef belirledi.
Morcha üyeleri ayrıca uygun seçmenleri, merkezi ve eyalet hükümetleri tarafından uygulanan sosyal yardım planları ve ev sahipleri ve aile üyeleriyle etkileşim halindeyken bunların etkileri hakkında eğitecekler.
parti sözcüsü Rajesh Kesarwani TOI’ye şunları söyledi: “Parti, özel bir akıllı şehir broşürü dağıtmak amacıyla şehirdeki 2.44 binden fazla evi kapsayacak bir plan hazırladı.”
Altı kanadın (morcha) her birinden beşer kişilik bir ekip, günde en az beş evi ayrı ayrı incelemek, akrabalarla (uygun seçmenler) irtibat kurmak ve onları BJP tarafından alınan önlemler hakkında bilgilendirmekle görevlendirildi. devlet açtı. hükümet, şehrinizi akıllı bir şehre dönüştürmek için.”
Kesarwani ayrıca, her evin ele alınmasının ardındaki amacın, uygun seçmenlerle etkili bir şekilde bağlantı kurmak olduğunu ve bunların, geliştirme çalışmalarından geri bildirim almak için temel düzeyde hazırlıklar olduğunu da sözlerine ekledi.
Ancak, “BJP Morcha üyelerinin Tolis (grupları), seçmenleri geliştirme çalışmaları ve altında yürütülmekte olan projeler hakkında bilgilendirmek için ‘Double engine ki bhajapa sarkar ke dua as se smart hote shahar’ başlıklı dört sayfalık bir broşür dağıtıyorlar. Son beş yılda Prayagraj da dahil olmak üzere çeşitli şehirlerde Akıllı Şehir Misyonu.
Bu arada BJP’nin kıdemli lideri Ashish Gupta şunları söyledi: “Parti liderliği, kentsel sivil toplum anketleri öncesinde her eve ulaşmak için bakılacak taş bırakmıyor.
Amaç, tabandan seçmenlerle bağlantı kurmak ve onları başarılar, kalkınma projeleri ve refah planları hakkında bilgilendirmek.
BJP, partiye kabul edildikten sonra da büyük bir seçmen kongresi düzenleyecek. Kilit Seçmenler, şehrin 100 mahallesindeki ilgili kabinlerde seçmenlerin zihinlerini etkileyebilen kişilerdir.
Buna ek olarak parti, sosyal karşılaştırmalar, toplumdaki belirli bir kasttan en fazla seçmenin yanı sıra zayıflıklar ve kaleler açısından her mahalle için özel bir strateji üzerinde çalışıyor.
BJP, geleneksel olarak BJP taraftarı olmayan tüm topluluk seçmenlerini hedef alır.
Ayrıca seçmenlerin çeşitli düzeylerde seferber edilmesinin yanı sıra sınıf düzeyinde mikro yönetim üzerinde çalışılmaktadır.