Core: Core, Vadodara bölümünde elektrifikasyon işini üstlendi | Allahabad haberleri

AMate

Global Mod
Global Mod


Prayagraj: Demiryolu Elektrifikasyon Merkez Teşkilatı’nın Ahmedabad proje birimi, demiryollarının %100 elektrifikasyonuna ulaşma hedefine doğru ilerliyor (ÇEKİRDEK), Batı Demiryolunun Vadodara bölümü altındaki Kapadvanj-Modasa bölümünün (59.67/60.54 RKM/TKM) elektrifikasyon işlerini yaptırdı.
Bununla CORE, 3000 rota kilometresini kat etti (RKMSK Dwivedi’den CORE-Prayagraj halkla ilişkiler başkanı, cari mali yılda bugüne kadar geçen mali yılın aynı dönemine göre %21’lik bir artış olan geniş ölçülü ağ (BG)’nin yüksek olduğunu söyledi.
RKM, ister tek ister çift hat olsun, onları birbirine bağlayan hatların sayısına bakılmaksızın, demiryollarında iki nokta arasındaki mesafeyi ifade eder. Yan hatlar, avlular ve kavşaklardaki parkurlar hariç tüm koşu parkurlarının uzunluğuna Parkur Kilometresi (TKM) denir.
“Bu, Genel Müdür Pramod Kumar liderliğindeki CORE için büyük bir başarıdır ve temiz ve yeşil demiryolu ağına büyük bir destek sağlayacaktır. Mevcut mali yılda hedeflenen denge BG ağının elektrifikasyon çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor ve 5000’den fazla RKM’nin bölümlerinin faaliyete geçirilmesi için her türlü çaba gösteriliyor” dedi. GM Pramod Kumar, ilgili tüm personeli ve yetkilileri tebrik etti ve ekibi Mart 2023 denge döneminde hedefe ulaşmak için yorulmadan çalışmaya çağırdı.
Indian Demiryolları, yalnızca yakıt verimliliğini artırmakla kalmayıp, daha fazla verim ve daha düşük yakıt maliyetleri sağlayacak, aynı zamanda değerli döviz tasarrufu sağlayacak olan tüm geniş hatlı ağının elektrifikasyonu için iddialı bir plan başlattı. Indian Railway, dünyanın önde gelen yeşil demiryolları olma hedefiyle elde edilen %86 RKM elektrifikasyonu ile %100 elektrifikasyon Misyonuna doğru tüm hızıyla ilerliyor.