Edfc: Edfc’de Dadri ve Chunar arasında düzenli nakliye operasyonları başlıyor | Allahabad haberleri

AMate

Global Mod
Global Mod


Prayagraj: Eastern Dedicated Freight Corridor’dan (EDFC) düzenli nakliye operasyonları ile. Dadri Gaziabad yakınlarında Çunar Mirzapur’da, Yeni Delhi-Howrah ana hattındaki (Chunar’a kadar) yük trenlerinin yaklaşık %60’ı EDFC. Bu, yük taşımacılığı için ülkedeki en uzun demiryolu hattıdır. Hareket, yoğun rotadaki yolcu trenleri için daha fazla alan sağlayacaktır.
Mumbai tarafından inşa edilen DFC (Batı Koridoru), Dadri of Gautam Budh Nagar’daki EDFC’ye de bağlıdır. Şu anda, Dadri’deki Batı DFC’den EDFC’ye günlük yük trenleri varıyor ve aynısı Chunar’a kadar devam edebiliyor. Ayrıca Delhi güzergahı üzerindeki New Bhaupur (Kanpur Dehat) da Jhansi güzergahının DFC bölümündeki New Bhimsen (23 km) ile bağlantılıdır. Bu, Jhansi tarafından gelen yük trenlerini New Bhimsen’den Delhi’ye giden rotada New Bhaupur’a bağlayacak. Her iki hat da Sachendi Kisan Nagar’da bir demiryolu köprüsü yapılarak birbirine bağlanır.
EDFC’nin Prayagraj’dan Kanpur’a (ana yol üzerinde) uzanan bölümü de faaliyete geçirildi ve Kanpur Ruma’dan New Bhimsen’e (25 km) kadar birleştirildi.
Örneğin, yük trenleri şu anda EDFC’nin 750 km’lik bölümünde Dadri’den Mirzapur’daki Chunar’a gidiyor.
“Prayagraj-Yeni Delhi güzergahında çalışan yük trenleri, EDFC’de (Dadri ve Chunar arasında) çalışan yaklaşık 140 yabancı yük treni olduğu için Kanpur Central’a gitmeyecek ve baypaslı yollarda (EDFC) aynısı uygulanacaktır. (EDFC) genel müdürü Om Prakash, Dadri ve Deendayal Upadhyay Kavşağı arasındaki tüm yolun bu yılın Haziran ayı sonuna kadar tamamen faaliyete geçmesi gerektiğini, çünkü bu bölümdeki çalışmaların neredeyse %95’inin tamamlandığını söyledi.
EDFC rotasının Ludhiana’dan (Pencap’ta) Dankuni’ye (Batı Bengal’de) gittiğini ve Ludhiana’dan sonra bu rotadaki önemli istasyonların New Meerut, New Khurja, New Tundla, Ikdil, New Bhaupur, New Bhimsen, New Malwa, New Sujatpur olduğunu unutmayın. , Yeni Manauri, Yeni Karchhana, Yeni Mirzapur, Chunar, PDDU, Durgavati, Yeni Sonnagar, Dhanbad’dan Dankuni’ye.
Ülkede toplam altı Özel Yük Koridoru (DFC) önerilmiştir. Bunlar Batı DFC, EDFC, Kuzey-Güney DFC, Doğu-Batı DFC, Doğu Kıyısı DFC ve Güney DFC’dir. Tüm bu DFC’ler zamanı geldiğinde birbirine bağlanacaktır. EDFC’nin uzunluğu 1875 km’dir. Son teknoloji kontrol merkezi Prayagraj’daki Subedarganj’da bulunur ve Asya’nın en büyüğüdür.