Şehir yollarının %33’ünde patika yok | Ahmedabad Haberleri

SinemT

Member
Şehir yollarının %33’ünde patika yok | Ahmedabad HaberleriAHMEDABAD: Şehir yollarında sürekli artan araç sayısı ve büyüyen altyapı ile Ahmedabad’da yayalar için yolun sonu – mecazi olarak.
CEPT Üniversitesi öğrencileri tarafından karayolu ağının 3.743 km’sinde yürütülen bir araştırma, şehir yollarının %33’ünde patika bulunmadığını, mevcut parkurların %86’sında ise uygun patikaların bulunmadığını iddia etti – parkurların kullanılabilir genişliği 1,2 metreden azdı; sokak satıcıları tarafından işgal edilmemiş, park edilmiş araçlar veya hasarlı veya kullanılamaz durumda.

ölümcül


Bulgular, öğretmen Arjun Joshi tarafından yürütülen ve 14 öğrencisi olan şehrin yaya altyapısı ve yol bağlantıları üzerine bir projenin parçasıydı. Girişim, planlama fakültesinin PG öğrencileri için Studio Foundation’ın bir parçasıydı. Bulgular yakın zamanda tamamlanan kış sergisinde sunuldu.
Konuyu bir perspektife oturtmak gerekirse, Ulusal Suç Kayıt Bürosu (NCRB) rakamlarına göre, 2019 ile 2021 arasında Ahmedabad’da yaya ölümlerinin sayısı üç katına çıkarak 53’ten 162’ye çıktı. Karayolu güvenliği uzmanları, yollar ve güvenlik altyapısı tasarlanırken genellikle yayaların en az öncelikli olduğu konusunda hemfikirdir.
Şehirdeki bir yol güvenliği uzmanı, yaya geçitlerinin bile çoğu zaman düzgün tasarlanmadığını söyledi. “Kişinin rahatlıkla karşıya geçebilmesi için kavşak yaya yollarına bağlanmalıdır. Genellikle geçidin iyi işaretlenmediğini veya aniden bittiğini görürüz. Bununla birlikte, şehir trafik polisi cezaları en azından işe gidip gelenleri bunun varlığından haberdar etti – araçlar genellikle daha önce yaya geçidinde durdu” dedi.
‘Sokak ağları, bir şehir içinde hareketlilik ve bağlantı sağlar. Sokak örüntüleri ve sokak hiyerarşileri, sokak ağlarının etkinliğini belirlemek için ağların önemli bileşenleridir. Bu çalışma, sokak örüntüleri, sokak hiyerarşileri ve sokak yoğunluğu, ortalama blok boyutu, yaya altyapısı, Bağlantılı Düğüm Oranı (CNR) ve Bağlantı düğüm oranı (LNR),’ bulguları belirterek, bağlantı analizinin Doğu Bölgesi’ndeki yol bağlantılarının %52’sinin zayıf bağlantılı olduğunu, Kuzey Bölgesi için ise bu sayının %42 olduğunu gösterdiğini ekledi.
Hiyerarşik düzende bile – bağlantı yollarının ana yollara nasıl katıldığı ve iç sokakların toplayıcı sokaklara nasıl bağlandığı – 132 fitlik çevre yolundaki kavşakların %53’ünün zayıf hiyerarşik olduğuna karar verilirken, hızın düşük olduğu görüldü. Ashram Road’da seçili alanlarda %36 .