Şimdi Bjp Gali, Seçmenlerle Bağlantı Kurmak İçin Mohallah Pramukhs’u Atadı | Allahabad haberleri

AMate

Global Mod
Global Mod
Prayagraj: Şehirlerde yaklaşan seçimler ışığında, Bharatiya Janata Partisi (BJP) seçmenlerle etkileşim kurmak için ‘gali’ ve ‘mohallah’ pramukh’ları vekalet etmeye başladı.
Bu, panna pramukh dışında partinin taban düzeyinde gali ve mohallah pramukh’ları ilk kez tanıttığı zamandı. “Double engine ki bhajapa sarkar ke bidas se smart hote shahar” (Çift motor ki bhajapa sarkar ke bidas se smart hote shahar) başlıklı dört sayfalık bir broşürle donanmış olan parti görevlileri, seçmenlere ulaşarak geliştirme çalışmaları ve altında yürütülen projeler hakkında onları bilgilendiriyor. Akıllı şehir Sangam şehrinde son beş yılda görev.
BJP personeli, seçmenleri Akıllı Şehir misyonu kapsamında kanalizasyon, katı atık yönetimi, sanitasyon, rahat ulaşım, otopark, sokak aydınlatması, bilgi teknolojisi, bağlantı, dijitalleşme, e-yönetişim ve temiz ve yeşil çevre dahil olmak üzere hükümet tarafından sağlanan tesisler hakkında bilgilendirir.
Ayrıca işçiler, yeni ilçeler, yeşil koridorlar, kongre merkezleri, Asra Yojana, tek şehir-bir operatör planı, e-nagar hizmetleri, online doğum ve ölüm kayıtları dahil olmak üzere kentli nüfusun yararına yapılan bir dizi çalışmayı da anlattı. tesisler, kanha gaushala vb.
BJP sözcüsü Rajesh Kesarwani TOI’ye şunları söyledi: “Parti liderliği, kentsel sivil toplum kuruluşlarının sandıklardan önce her seçmene ulaşmak için her türlü çabayı gösteriyor ve bu amaçla her ilçede gali ve mohallah pramukhları atanıyor. Amaç, tabandan seçmenlerle iletişim kurmak ve onları son beş yılda şehirde gerçekleştirilen başarılar ve kalkınma projeleri hakkında bilgilendirmek.”
BJP, şehrin 100 mahallesinin tamamındaki ilgili bölmelerdeki seçmenleri etkileyebilecek “kilit seçmenleri” istihdam etmek için şimdiden bir kampanya başlattı. Ayrıca, sınıf yapısını ve yönetim planını güçlendirdikten sonra, parti liderliği, partinin 100 şubenin tamamında zaferini sağlamak için yararlı olabilecek gali ve mohallah pramukh’ları atamaya odaklandı.
Her stantta, çalışma komitesinin 20 üyesi, bilişim ve sosyal medya departmanının beş üyesi ve mitinglerin beş üyesi, seçmenlere ulaşmak ve oyların yüzde birinin parti adayına gitmesini sağlamakla görevli.
Kıdemli BJP lideri Ashish Gupta, “Bu yıl yapılacak şehirli vatandaş anketlerinde büyük bir galibiyet elde etmek için elimizden gelen her şeyi yapmak üzere kitlelere özel broşürler dağıtıyoruz. Ayrıca parti liderliği, sosyal karşılaştırmalar, belirli bir toplulukkastın en yüksek seçmen sayısı, zayıflıklar ve kaleler açısından her bölge için özel bir strateji belirledi.’
BJP, geleneksel olarak BJP taraftarı olmayan tüm topluluk seçmenlerini hedef alır. 2017 kentsel belediye anketlerinde kaydettiği sayıları iyileştirmeyi uman BJP liderliği, ilçenin seçmen kütüğüne 50.000’den fazla dışlanmış seçmenin adını koymayı başardı. Ayrıca seçmenlerin çeşitli düzeylerde seferber edilmesinin yanı sıra sınıf düzeyinde mikro yönetim üzerinde çalışılmaktadır.
Parti liderliği, partinin şimdiye kadar büyük oy toplayamadığı 22 mahalle için de bir plan belirledi. Bu tür departmanlara ekstra önem veriliyor” dedi.
Ayrıca parti, Kongre, Samajwadi Partisi (SP) ve Bahujan Samaj Partisi (BSP) gibi rakip kampların geleneksel kaleleri olan kollara da bakıyor.