Ulb Anketleri: Yakın Akrabalar Bjp Biletleri İçin Yarışıyor | Allahabad haberleri

AMate

Global Mod
Global Mod
Prayagraj: Belediye başkanlığı ve belediye meclisi üyeliği seçimlerine katılmak için bölgedeki Bharatiya Janata Partisi (BJP) liderliğine özgeçmişlerini sunan 37 ve 780 adayla, yakın akrabaların olduğu en az sekiz vaka var. aynı departmanda bilet arayın.
Adını, adresini, e-posta adresini, eğitim ve mesleki niteliklerini, mesleğini içeren özgeçmişlerini gönderen tüm adaylar, ayrıca (varsa partideki) mevcut konumları, parti içinde katıldıkları veya yaptıkları deneyimler ve sorumluluklardan da bahseder. Örneğin, görevdeki şirket sahibi Ruchi Gupta ve kocası Neeraj Gupta (eski şirket üyesi) – şirket müdürü pozisyonu için 88. koğuşun (Mutthiganj) anketlerine itiraz etmek için parti liderliğine başvurularını sundular.
Çift kendilerini sadık parti çalışanları olarak tanımlıyor.
Neeraj TOI’ye, “Her parti çalışanının adaylığını parti liderliğine sunma hakkı vardır ve biz sadık parti çalışanları olduğumuz için, her zaman aday ilan edilen partinin çıkarları için çalışırız.”
“Parti biletini kim alırsa alsın, şu anda hepimiz kapı kapı dolaşarak oy toplamak ve partinin Prayagraj Belediye Şirketinin 100 mahallesinin tamamında muzaffer olmasını sağlamak için gidiyoruz” diye ekledi.
Benzer duygular, hepsinin partinin çıkarına çalıştığını iddia eden Ruchi tarafından tekrarlandı.
BJP sözcüsü Rajesh Kesarwani, “Daha fazla aday BJP biletleriyle kentsel sivil toplum anketlerine katılmaya ilgi gösterdiğinden, başvuru sayısı her geçen gün artıyor” dedi.
“Aynı departmandan parti kartı isteyen yakın akrabalar da dahil olmak üzere 100 departmanın tamamından başvuru alındı.” Rajapur, Katra, Mutthiganj ve Sulemsarai gibi mahalleler, yakın akrabaların BJP bileti almakta zorlandığı yerlerden birkaçı, dedi.
Uttar Pradesh Kentsel Yerel Organlar (ULB) seçimlerinin tarihleri henüz bilinmemekle birlikte, adaylar kendi bölgelerinde seçmen-bağlantı tatbikatlarını çoktan başlattılar. Bu harita arayanlar, destek almak için hem çevrimiçi hem de çevrimdışı olmayı seçtiler. Kapıdan kapıya kampanyalar ve doğum günü partileri, evlilik törenleri ve dini etkinlikler (akhand yolları) gibi halka açık toplantılar, şu anda bu adayların halk desteği araması için sıcak noktalardır.
Ek olarak, harita arayanlar elektrik direklerine afiş ve posterler asmak için her yolu deniyorlar. Adaylar sosyal medyanın da yolunu tutuyor. Şikayetlerine yüzde bir çözüm sağlayan insanları çekmek için akılda kalıcı hashtag’ler oluşturdular. Ayrıca, seçmenleri etkilemek için sosyal medya adreslerini olası adaylar olarak yeniden markaladılar ve üst düzey parti liderleriyle fotoğraflar yüklediler.