Vhp, ülke çapında 69 litre ‘takıntı vergisi’ aldı | Allahabad haberleri

AMate

Global Mod
Global Mod
DUAGRAJ: Vishwa Hindu Parishad (VHP), Hindu ailelere ulaşmak için büyük bir kampanyanın ardından ülke çapında yaklaşık 69 lakh ‘hitchintak’ topladı.
Kampanya, örgütün varlığını yaymak ve her köy, blok ve şehirdeki Hindu aileleri birbirine bağlamak amacıyla geçen Kasım ayında başlatıldı. Hedef, ülke genelinde yaklaşık 61 lakh hitchintaks’ı birbirine bağlamaktı, ancak organizasyon hedefi aştı ve koşuda 69 lakh hitchintaks yaptı. Bu gerçekler, VHP ofis taşıyıcıları Kashi ve Awadh prant’ın 2018’de VHP kampında yaptıkları iki günlük bir toplantıda tartışıldı. mayıs mela Cumartesi günü kampüs.
VHP liderliği gauraksha kanadı, matra-shakti, Bajrang dal genişleme planı ve diğer seawa ayam (hizmetler) faaliyetlerini ayrıntılı olarak tartıştı.
Kıdemli bir VHP yetkilisi şunları söyledi: “VHP, Kasım ayında bir hitchintak kampanyası başlatmıştı ve ülke çapında çok büyük bir yanıt almıştı. Örgüt, Hindu ailelere ulaşmak ve örgütün önceliklerini belirtmek için blok ve köy düzeyinde tolis (gruplar) oluşturmuştu.” Kashi prant’ın kendisine 5 lakh hitchintak’tan fazlasının atandığını söyledi. Kampanya sırasında gönüllüler, Hindu topluluğunun tüm kastları ve inançlarıyla etkileşime girdi ve ülkenin iyileştirilmesi için onları bir araya getirmek için çaba sarf etti (rastra vuruşu). Ayrıca, emekli ve kıdemli doktorları, mühendisleri, avukatları, sporcuları, ünlüleri ve diğer profesyonelleri organizasyona dahil etmeye özel olarak odaklanıldı. VHP ayrıca onları kuruluşa bağlayan kişilerden oluşan bir veri tabanı oluşturmuştur. Ayrıca VHP liderleri, Bajrang Dal genişleme kampanyası kapsamında blok ve köy seviyelerinde daha fazla tolis oluşturmayı tartıştı.
Ayrıca, Hinduların çocukları arasında Hint kültürünü tanıtmak için matra-shakti faaliyetlerini artırmayı da amaçladılar. VHP liderleri ayrıca inek gübresi ve idrarından yapılan ürünlerin tanıtımına da önem verdiler.